Skip to content
Guillermo Armelini | Profesores ESE

Guillermo Armelini | Profesores ESE

  • Inicio
  • Publicaciones
    • Columnas
    • Libro
    • Papers
    • Publicaciones académicas
  • Ir al ESE
  • Inicio
  • Publicaciones
    • Columnas
    • Libro
    • Papers
    • Publicaciones académicas
  • Ir al ESE

Categoría: Publicaciones

Armelini, Guillermo. “The effect of word of mouth in customer equity and brand equity.” Chinese Business Review 10, no. 3 (2011).

Posted on 30/11/201130/11/2022 by Guillermo Armelini
Papers, Publicaciones

Armelini, G. & Villanueva, J. (2010). “Marketing Expenditures and Word-of-Mouth Communication: Complements or Substitutes?”. Foundations and Trends in Marketing, Vol. 5 (1), pp 1-53.

Posted on 01/01/2010 by GArmelini

In this monograph we examine the extent to which word-of-mouth communication (WOM) plays a complementary and/or substitute role with regard to advertising. A review of the existing literature...

Publicaciones, Publicaciones académicas
  • ← Previous
  • 1
  • 2

Categorías

  • Columnas (3)
  • Libro (1)
  • Papers (2)
  • Publicaciones (9)
  • Publicaciones académicas (7)

Últimos Artículos

  • Aldunate A., Maldonado S., Vaireti C. & Armelini, G. (2022), “Understanding customer satisfaction via deep learning and natural language processing”, Expert Systems with Applications 209, 118309 18/11/2022
  • Armelini G. & Yankovic N., E3: Cómo diseñar y gestionar experiencias efectivas y eficientes – 2022 – EUNSA – Ediciones 18/11/2022
  • Empatía y digitalización en la función de venta ¿un oxímoron? 11/06/2020

ESE BUSINESS SCHOOL

Av. Plaza 1905 – San Carlos de Apoquindo Las Condes – Santiago Chile

Área Comercial

226181578 – 226181540

Área Profesores

226181570 – 226181535

Área Contable

226181515

Contáctanos

ese@uandes.cl

Redes ESE

Visit Us On LinkedinVisit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On Instagram