Skip to content
Guillermo Armelini | Profesores ESE

Guillermo Armelini | Profesores ESE

  • Inicio
  • Publicaciones
    • Columnas
    • Libro
    • Papers
    • Publicaciones académicas
  • Ir al ESE
  • Inicio
  • Publicaciones
    • Columnas
    • Libro
    • Papers
    • Publicaciones académicas
  • Ir al ESE

Armelini, G., Barrot, J. & Becker, C. (2015). “Referral Programs, Customer Value, and the relevance of dyadic characteristics”. International Journal of Research in Marketing, Vol. 32 (4), pp 449–45

Posted 10 años ago by GArmelini

We replicate the work of Schmitt et al. (2011) who find that referred customers are more loyal and valuable than customers acquired through other channels. While our results confirm that rewarded…

Papers, Publicaciones académicas destacadas

Post navigation

← Armelini, G. (2013). “Subaru XV: una estrategia de comunicación y mercadeo para la generación Y”. Innovar: Revista de Ciencias Administrativas y Sociales, Vol. 23(47), pp 65-80.
Maldonado, S., Armelini G. & Guevara A. (2016), ” Assessing university enrollment and admission efforts via hierarchical classification and feature selection”, Intelligent Data Analysis, 21 (4) →

ESE BUSINESS SCHOOL

Av. Plaza 1905 – San Carlos de Apoquindo Las Condes – Santiago Chile

Área Comercial

226181578 – 226181540

Área Profesores

226181570 – 226181535

Área Contable

226181515

Contáctanos

[email protected]

Redes ESE

Visit Us On LinkedinVisit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On Instagram
Special Thanks